Nya boet:)

Hej hej!
Välkommen till min lilla blogg:)
Vi fårse hur aktiv jag kommer att vara här, är väl kanske roligast i början...:)
Har nu flyttat in i studentlägenheten i Hällefors, och väntar ivrigt på att skolan ska börja i Grythyttan! Spa-programmet ska jag läsa där. Är väldigt nervös men ska bli riktigt roligt!:) 
Med hjälp av mammsi har vi inrett och gjort det mysigt å fint i boet! Inte riktigt klart ännu, men så gott som . Gardiner, någon hylla till, lite färg på skrivbordet, några kort på väggen å sen tror jag att jag kommer trivas som fisken i vattnet! :) Tyg och allt hade vi köpt på IKEA, för meningen va ju då att vi skulle sy gardiner ...meeen de gick inte riktigt som vi tänkt oss...symaskinen började nämligen sy av sig själv då kontakten kom i väggen..började
lukta bränt..å allt sket sig. Så de får vänta ett tag tills vi fått tag i en annan "normal" symaskin.
Tänkte iaf bjuda på några bilder! :)









Nu ska jag käka glass och persikor!! Hörs snart igen. Puss o Kram på er






Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint älskling ser jättemysigt ut. puss

2009-08-26 @ 23:02:13
Postat av: Helena

Åh så mysigt det ser ut! :) Lycka till imorrn på lära-känna-varandra-träffen! :) Kram

2009-08-27 @ 16:31:13
Postat av: Yvonne

Jättekul att se vad du har för dej.Kram.

2009-08-27 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0