Längtar till jul!!

Händer inte så mycket i mitt liv just nu...mest plugg plugg plugg och lite mer plugg...dels inför tentan men vi har ju också fått en stor paruppgift mitt uppe i allt annat också:/

Hade tänkt att gå och ta sprutan för svininfluensan idag också...men såklart va vaccinet slut! Så får se nästa vecka om dom fått in mer. Kanske hinner växa ut en liten knorr tills dess...hoppas inte;)

Ändring har det blivit också ang. tapetseringen. Redan nästa onsdag sätter han igång:) så då får jag flytta in alla grejer i stora rummet ett par dagar. Han skulle nämligen ha semester under jul och nyår. Det som jag reagerade på va att de tydligen skulle måla...hallååå jag trodde tapetsera?? Nehe...kan detta verkligen bli bra...det återstår att se. Sämre kan de väl inte bli iaf förhoppningsvis. Vitt i köket och någon grå färg i hallen sa han...jaja mycket bättre än blått och gult iaf som det är nu:).

I helgen hade jag besök av Jorge skrutten. Mys, god mat och film ängnades helgen åt, plus lite firande att jag fick VG igen på examinationsuppgiften:) Fläskfilé, potatisgratäng, en god sallad och rött vin:)mums!

 

Idag plingade kära postis på dörren och där fanns ett paket:)..wiiiieeee vilken rolig morgon!!! Titta vad som fanns i:) Tusen tack mamma å pappa, jätte fiiiint!!!♥


 

Puss å kram på er alla!! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0