Motionsgympa!

I helgen har jag varit hemma i Säffle. Skönt att kunna åka hem utan att behöva öppna en endaste liten bok för att plugga:) Har istället haft tacoskväll hos mamma å pappa, lördagen jobbade jag på Emme, lördag kväll blev det mat på tuppen för att säga hejdå till Paula som flyttar till Örebro, sen fortsatte vi till Harrys en sväng. Men va ju inte överdrivet bra musik på dansgolvet så jag å Jorge blev inte så långvariga. Upp med tuppen dagen efter för att hämta bilen å sen blev det fika på nävervägen...till sist slänga i sig lite käk å sen gick lilla bussen tillbaks till Hällefors. Så har min helg sett ut ungefär. Varför måste helgen gå så fort för?

 

Såhär blev hallen och köket tillslut♥ Behöver bara lite hjälp att få upp tavlor, hylla, spegel å lie annat. Vill ju inte att det blir snett liksom:)





Idag har vi haft motionsgympa, väldigt roligt å mycke jobbigt pass. Om ett par veckor ska vi leda själva, spännande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0