Saltentan avklarad...eller?:/

Idag har vi haft tentan...usch säger jag bara. Får hålla både tummar och tår denna gången är jag rädd. Blir superlycklig om jag får godkänt. Tyckte jag hade pluggat på så bra men tydligen inte:/ Jaja man kan inte vara bäst på allt;)..mohaha.. Ska inte ta ut något i förskott, jag får gå och vara nervös nu i 2 veckor helt enkelt. Går det åt skogen skyller jag på killen som bor över mig...han sjunger å sjunger å sjunger samma låt om och om i igen, timmar efter timmar, dagar efter dagar, veckor efter veckor. Jag blir galen på honom! Ni som varit här vet ju vad jag pratar om:) Det värsta av allt är att det är låten....Inatt jag drömde något som jag aaaldrig drömt förut..blalblabala....Grrrrrr:(

Har tagit sprutan mot bacon-sjukan idag också. Gick ju bra, fast att jag inte är en stor fantast av sprutor:)Haha de va väl för väl att jag inte började läsa till sjuksköterska som jag kom in på först...hur skulle de sett ut...höll på att svimma när jag skulle testa att bli blodgivare liksom...:)

Imorgon kommer målaren tillbaks och ska fixa det sista. Super! Så ska jag pynta med julstjärnan sen i fönstret:)
Såhär ser det ut för tillfället:)




 Ska även tillbringa morgondagen åt plugg med Ellen. Paruppgiften ska in på fredag...å den uppgiften mina damer å herrar är ingen lek....skulle påstå näst intill värre än tentan!

På fredag åker jag iaf hem till Säffle efter föreläsningen...försöka koppla bort allt plugg för ett par dagar!:)

Puss å kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0