Hallå hallå i stugan!

Ojojoj nu får jag skärpa till mig här...vad har hänt sen sist tro??:)

Förra veckan hade min grupp friluftsliv. Vi gick och gick och gick i regn och rusk, men tillslut kom vi fram, och solen kikade fram som tur va. Vi delades in i grupper och varje grupp fick olika uppgifter. Uppgifter som att bygga vindskydd, eldstäder mm. Min grupp fick till uppgift att göra vispar och stekspadar:). Det fixade vi ju galant! Sen grillades det korv och lite lekar hann vi även med också.






Helgen spenderades i Säffle. Där va de ju marten också:) Fest hos Malin blev det, och kvällen fortsatte på Harrys, trevligt trevligt satt! ♥






Mindre trevligt va det när hemtentan kom på måndagen...satt med dessa uppgifter i 2 dygn kändes det som...med matpaus emellanåt...onsdag morgon åkte jag iväg till hällefors, skrev ut hemtentan och begav mig till skolan och lämnade in allt. Fy vill inte tänka på denna tenta så nu går vi raskt vidare till något roligare:)



Klassfest blev det i torsdags hos Marika och Sandra:) Detta blev sent påkommet, nämligen en dag innan så alla kunde ju inte bli med, men vi va runt 18 st iaf. Kulkul!:)




Igår blev det lite idolmys hos Ellen:) 
                 

 






Idag har jag haft en städ och tvätt dag. Nu ska jag sätta mig framför tven med popcornskålen, mums:)

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0