Examinationsuppgift...:/

Ja vad har hänt sen sist då tro??...:)

Har varit hemma i Säffle från i onsdags till i söndags...skönt att kunna komma hem å hälsa på:) Där hann jag med att gå på ett friskis & svettis pass, träffa Malin och Helena, myys med älskling, plugga och träffa la familia:)

Nu har en tuff vecka börjat. I´m back in hell:) Har en examinationsuppgift som ska lämnas in om 1 vecka. Inge roligt alls detta, svårt och fattar ingenting. Men jag håller ut...jag måste hålla ut! Det får bära eller brista..och brister det får man ta nya tag då. Får tänka på allt roligt som kommer efter denna terminen...eller året kanske??....Iallafall...massagen och de olika behandlingarna,vattengympa,matlagning och lite mer praktiska moment..det passar mig bättre!!:)


Får drömma mig bort tills dess♥......

                                      

                                          







Jorge säger att jag har för små händer för massage...haha...kanske ska satsa på baby massage:)






Kram på er!!♥


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

vi får kämpa! det är inte så länge kvar nu =)

2009-10-19 @ 22:40:35
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Nämen du, vilka små goa bebisfossingar! Babymassage tycker jag du ska satsa på :)Håll ut, Frajd...det verkar ju som att nästa termin blir roligare! Skulle jag också tycka! :)

2009-10-20 @ 12:38:07
URL: http://helenaorhelajni.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Jag vill gärna ha en massage av dina små händer.

2009-10-22 @ 18:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0