Fina gummistövlar♥

Idag är det måndag igen och vi har haft seminarium..gick bra trots svåra engelska texter med massa knepiga ord:/...läsa idrottsvetenskapliga texter...det ä grejer de..svåra grejer får jag nog lov att säga.

Helgen spenderades här i Hällefors. I lördags blev det matlagning med Frida W, Anna och Martina. Så trevligt så. Hemmagjord pizza stod på menyn, mums:)





Igår kom mamma och pappa på besök också, mycket trevligt! Gardiner som skulle sys, lampa och hylla som skulle sättas upp,  och lite annat smått å gott fick dom hjälpa lilla mig med:) Superduper!! Så nu är det så gott som klart..lite kort bara som ska förstoras och hängas upp.


En liten bild på mamma när hon är aktiv vid symaskinen...Go mors..go mors,go mors:)






Nyss beställt mig ett par jätte fina stövlar också....Titta bara här:)♥








Nej nu måste jag byta om, ska ju iväg till Hyttan på aerobics:)

Krambanan

 


Kommentarer
Postat av: Helajni

Krambanan på dig med Frajd! Blir säkert kanon med gardinerna. :)

2009-10-12 @ 18:23:08
URL: http://helenaorhelajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0