Sorry:)

Oj vad jag är dålig på att skriva...

En rolig sak att berätta är att jag ska få omtapetserat i min lägenhet under julen:)...hallen och köket nu först, å sen blir det stora rummet till sommaren!!Yippie!

Ikväll ska jag sitta i dörren till puben...roligare saker har man väl ägnat sig åt, men tur att det bara är en gång per termin!!

Nu sitter jag här och försöker läsa idrottsfysiologi...fick boken för ett par dagar sen...800 sidor på engelska. Om man inte ens förstår orden på svenska, hur ska man då förstå dom på engelska...fyy! Någon som är bra på engelska kan gärna få äran att komma hit och översätta:)

Åker hem till Säffle på fredag!! Där väntar FEST för hela slanten!!!:)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0