Fest!

Har varit i Säffle sen i torsdags, trevligt satt! Tacos och fredagsmys med Jorge i vanlig ordning. Lördagen bjöd på lite fest. Våran postis Ing-marie fyllde år, och de ville vi självfallet vara med och fira:) Efter förfesten delade vi på oss lite. Ulle, jag och Jorge fortsatte till Harrys för att dansa lite och resten gick till tuppen! Skojig kväll blev de!!



Idag blev det god middag hos päronen innan det var dax för mig att köra upp till Hällefors igen. Men jag blir inte långvarig här, redan imorgon efter dagens föreläsningar åker jag tillbaks till Säffle igen och stannar i typ 1 vecka. Vi kommer nämligen få en hemtenta denna gången. Pluggvecka i Säffle nästa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0