Våren är här,äntligen!

I veckan har det varit två riktigt långa dagar med föreläsningar om Näringslära och Specialkost. Mycket intressant, men att sitta och lyssna i 7 timmar gör att man blir lite sådär trötter, och har svårt att hålla uppe dom små grön-bruna:)

Har nu även gjort ett besök hos tandläkaren här i Hällefors. Jag var beredd på det värsta, men de såg ju riktigt bra ut och inga hål:) Köpte mig en försäkring för 3 år för 840 kr. Så fattade jag det rätt så betalar jag inget för besöken framöver. Däremot täckte den inte vid olycksfall och arbetsskada..men då täcker väl andra försäkringar in antar jag. Så hoppas dom inte lurade mig, det låt bra iaf:)

Nu har äntligen våren kommit. Har befunnit mig på balkongen idag i solen, så härligt!! Lorina ringde idag också, så roligt att prata. Nu är det inte långt kvar tills hemfärden:) Ser mycket fram emot sommaren with my girls, alla på hemmaplan:)




Imorgon är det föreläsning om kostrådgivning, och på onsdag ska vi laga mat från 12.00-20.00. Spännande och se vad för nyttig och god mat vi ska laga. Hoppas det blir gott för jag antar att vi ska mumsa i oss allt sen:)


Puss Å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0