Fika, massage och Tv-mys

En fika i Grythyttan är aldrig fel, finns mycket smaskens där. Latte med marshmellows i...mmm så gott!!




Senare under dagen var vi väldans sugna på lite massage. Vi gav varandra en halvkroppsmassage...ååå så efterlängtat!!! Bra att friska upp minnet, har blivit allt för lite masserande för mig under sommaren...har haft för lite tid. Men nu kära familj, släkt, vänner och bekanta...jag behöver öva...hör av er!!!:) Ylva hade ett nintendo 64 tv-spel. Jag va bara tvungen att se ifall mina talanger fortfarande satt kvar...å jajamensan...jag ägde;) Just det bilspelet blir man aldrig för gammal för, Jonatan varför sålde du det för??;) Kvällen avslutades med lite tv-tittande på Fångarna på fortet.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Latte med marsmallows verkar lockande.Kanske kan unna mej det efter tjejmilen.Nej,tar nog hellre lite massage,men jag skulle vilja ha den av dej.Nästa år måste du vara med.Puss gumman.

2010-09-02 @ 09:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0