Ni är väl kvar mina trogna läsare:)

Ojoj jag har varit väldigt dålig på att uppdatera min lilla blogg..vad har hänt sen sist då tro.. jo en väldans massa:)

Mammas födelsedag. En middag ute vid Duse, mycket trevligt och gott!


Vi har varit i Nödinge i farmors hus och rensat ut alla grejer. Jag och Jorge åkte med mamma och pappa ner redan på fredagen. På lördagen gick jag och Jorge lite på stan i Göteborg och shoppade medans mamma och pappa, Yvonne och Olle grejade i huset. Senare på eftermiddagen kom Jonatan och Emilia också ner till Nödinge.







Förfest hos Ing-marie:) Sen bar det av till Harrys för att dansa lite!:)





Lilla kusinen Adam fyllde 1 år:)






Fiskning och vattenskidåkning i stugan! Jonatan är en jäkel på vattenskidor, åka på en enda skida kan han också:)


 

Massa mer bilder har jag på lager, fortsättning kommer imorgon...jag lovar:)

Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0