Onsdag!!

Jahapp hej hej på er...nu är PM 1, PM 2 och saltentan avklarade, så nu är det bara att hålla tummarna. Endast ett seminarium som återstår imorgon, sen är denna kursen slut och ny kurs kan börja!!

I helgen blev det matlagning ihop...hamburagare med klyftpotatis och till efterrätt pepparkakscheesecake. Sånt gott är nödvändigt mitt uppe i allt plugg.



Fick en julklapp igår av Malin och Sanela..hihi..för att jag va så snäller och skrev ut deras arbete;) Noblesse apelsinchoklad...mmm!!



Idag har jag haft middag här hemma...väldans många middagar här förstår ni...men inge roligt alls att laga mat till sig själv, så detta är super. Testa en massa nya roliga recept. Idag gjorde jag fläskfilégryta med hasselbackspotatis och en god sallad. Till efterrätt hallonmousse med nonstop. Blev lyckat!!:)



På fredag bär det av hem över helgen, hem ljuva hem! Å då är det bara 1 vecka kvar...sen bär det av mot mamma och pappa på Bali:))

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej gumman. Efterrätterna ser väldigt goda ut. Pussokram.

2010-12-09 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0