Helg:)


Har varit en mycket bra fredag hittills. Fick VG på psykologitentan, och får väl även skryta lite med att första terminens tentor och examinationsuppgifter är avklarade och jag har lyckats fått VG på alla:)

Idag kom även massagebänken:)så nu alla nära och kära ska här knådas:)

Ikväll ska jag ha lite myys för mig själv. Ska jag lyxa till det med tacos tro, eller hamburgare och pommes frites kanske? Det är faktiskt fredag,  då får man äta vad som helst:) Ann-louise, Ylva och Ellen åkte nyss iväg till Ludvika. Tyvärr kunde jag inte hänga med denna helgen, så det får bli nästa gång! För imorgon ska jag till Örebro och hälsa på Paula:), och Ing-marie med vänner kommer också. Ska bli jättekul!!:)

Trevlig helg på er! Puss och Kram ♥               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0