Tillbaks till bloggandet:)

Fyyy på mig som inte har skrivit på så länge. Här kommer lite bilder från jullovet:) Som ni vet så tycker jag det är roligare att lägga upp bilder på vad jag har pysslat med istället för att skriva:) Det har ni inget emot väl:)


Julklappsutdelning och glöggmys med kära vännerna. Hos Helena:)






Jag klär vår lilla "julgran" hemma hos mig och älsklingen! Inga ljus och inget glitter, men den blev allt fin ändå:)





Julafon...mot Nödinge och Göteborg!!:)






Nyår hos Mikael och Nathalie!:)






Avskedsfest för Lorina och Johan som nu har gett sig av ut i världen:)







Tillbaks i Hällefors och Grythyttan för en ny termin. Det inleddes med party:)








Bowling, fruktsallad och twisterspel:)







Vi har nu börjat med en ny kurs, anatomi. Ska lära oss varenda liten muskel och skelettdel på hela kroppen, och på latin dessutom:/ Hur ska detta gå:)?? Imorgon börjar vi med massagen också, ska bli såååå kul:) Har även köpt mig ett terminskort på friskis och svettis, så där ska jag vara flitig nu. Puss å kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0