Hemma:)

En helg hemma har inte varit fel. Jorge kom hit i torsdagskväll, och på fredag åkte vi hemåt. Vi hoppade in en snabb sväng på Bergviks köpcenter och IKEA också. Köpte lite grejer som ska användas vid spa-behandlingarna:)

I fredags va de både Emilias och Helenas födelsedag. Lite kalas hemma hos Helena blev det, och efter blev det ännu mer godsaker för att fira Emilia:) Mor och far glassade fortfarande i Schweiz så vi hade lite fika hemma på Vallgatan. Födelsedagsbarnet fick hålla sig med presenterna tills på söndag så en ansiktskur fick hon istället på den stora dagen, å dom andra blev så avundsjuka så jag va snäll och gav dom också..hihi;)





Helena och Malin har jag också övat på:)

 

I söndags hade vi kalas för Emilia, då hade dom små negrerna från Schweiz kommit hem också:) Fikade lite hemma hos mamma och pappa innan vi åkte upp till Marianne och käkade god mat och fikade en gång till. På helgen får man fika mycket;) Jorge fick även en födelseagspresent av mammma och pappa eftersom han fyller år på torsdag:) Jag fick en stor toblerone och en jättefin t-shirt från Schweiz, tack så mycket:)






Min lilla lilla bror har alltid en förmåga att ta väldiga närbilder på mig, men denna gången blev de ju andå ganska häftigt:)


Nej nu ska jag på Friskis & Svettis årsmöte, smörgåstårta väntar:) Hej Hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0