Middag hos mig!

Somnade idag på föreläsningen när vi hade mental avslappningsträning, tur att det är tillåtet:) Och tur att jag inte började snarka:) Känns som man blir mer och mer avslappnad ju mer vi har lyssnat på Cd:n. Första gångerna kände jag att jag fick lite myror i benen av att ligga still, blunda och bara lyssna i 20 min. Det går åt rätt håll, dock ska man ju försöka att hålla sig vaken:)  


Idag har jag haft middag för tjejerna. Bjöd på köttfärspaj med en god sallad till och till efterrätt blev det varma päron med smält after eight på och glass till. Hoppas det smakade:)





Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det låter både skönt och smarrigt.Med avslappning och mat alltså.Puss.

2010-03-09 @ 09:48:00
Postat av: Ellen

Göööörgött ;)

2010-03-09 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0