Tentaresultat!

Jaa då har man fått reda på tentorna. Är otroligt glad att jag klarade G på anatomitentan, den va hemsk. Fick underkänd massagetenta dessvärre. Men men nu har jag ju chans att få VG på omtentan. Eftersom det krävdes 2 VG och 1 G för att få VG i hela kursen. Och VG fick jag ju på den praktiska massagen:) Så nu jäklar.

Spa-behandlingarna övas det på för fullt. Examination och tenta nästa vecka:/




Har förövrigt börjat springa med Ann-louise. Igår sprang vi i 25 min, ingen aning hur långt de kan ha varit men:) Idag tog vi en liten runda igen. Här ska tränas:)

Mamma och pappa är i Schweiz och åker skidor i strålande solsken och i hur fina och långa backar som helst. Idag fick jag ett sms att dom hade åkt över till den italienska sidan. Hur nice låter inte de liksom, men jaaa ä inte bitter!:)

Imorgon ska några av oss spa:are till Bodaborg:) Ska bli gör skoj, har ju aldrig varit där förut!!

Natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0