Uppdatering från veckan:)

Hej hej hallååååå:)

I veckan har vi både haft examination i spa-behandlingar och tenta. På examinationen fick jag till en början kurbad och skrubb. Men eftersom det visade sig att varmvattnet började ta slut...skräll...så blev det ångbastu och skrubb istället. Gick ju gör bra de också! Man kunde få underkänt eller godkänt. Jag klarade det och blev godkänd:) Tentan i fredags kändes ganska okej ändå, så hoppas att det gick vägen...nu blir det en nervös väntan i 3 veckor innan beskedet. Mitt uppe i allt detta har jag varit sjuk också. Feber, ont i halsen och snorigare än snorigast. Men det va bara att käka apelsiner, i med alvedon och lägga på ett leende:)Jag kände verkligen att jag inte ville missa och göra allt detta en annan gång.

Vi har börjat på ännu en runda av middagsbjudandet. Ellen först ut även denna gången:) Potatisgratäng med kassler och sallad. Till efterrätt blev det glass med krossade maltesers och (hasselnötssås) tror ja:) Gott va de!!
Ja jag va sjuk här så ville inte vara med på bild:)




Min älskling fyllde 28 år i torsdags så tillbringar nu helgen hemma igen:) Tur att man inte bor allför långt bort, tycker alltid att man har något bokat. Men det är kul, så ska de va:)

Igår käkade vi våfflor med glass, grädde och jordgubbssylt för att fira Jorge. Patricia och Christian kom hit:) Fin t-shirt väl..den fick skrutt av mig:)




Imorgon börjar ny kurs med matlagning och föreläsningar om hälsosam mat och kost, ska bli riktigt kul!!:)

Ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0