Snaaart sommar!:)

En vecka kvar innan man lägger studierna på hyllan ett tag. Men först är det examination i vattengympa och examination i motionsgympa plus en lektion i coaching! Sen sen finns det mycket mycket jag ska hinna med under sommarn:))

* Fira Malin i Karlstad
* Fira lillsyrran Emilias student, och kika på balen
* Jobba på posten
* Midsommar i Lysekil
* Mysa i stugan, bada, fiska och allt därtill
* Fest i stugan skulle vara trevligt, fårse om det kanske kan bli så:)
* Åka båt med la familia på vänern
* Mamsens födelsedag
* Lars Winnerbäck med Lorina, Malin och Matilda
* Tunisen 1 vecka med min älskling
* Hälsa på Sanna i Oslo
* Hälsa på Ylva i Lysekil
* Hälsa på Ellen i Torsby
* Hälsa på Ludvikaborna Ylva och Ann-louise(där tar vi 2 flugor i samma smäll)

Har säkert glömt en massa saker, och kommer säkerligen dyka upp minst lika många grejer....men helt klart blir det en fullsmäckad sommar, NICE:)

Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Åhh låter som att du har massa roliga planer i sommar :) vad bra. Tunisien låter ju bäst ;)



ville bara säga att jag har en liten utlottning på min blogg så det är bara att kommentera att du vill vara med så har du chansen...



Hade så bra Frida

2010-05-30 @ 23:15:46
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0