Vattengympa och motionsgympa!

I helgen har jag träffat Lorina, som jag inte sett på 4 månader. Äntligen är hon hemma från sin resa:) Ja vad gjorde vi...kollade på Jorge när han spelade match på sporthälla och hade film-kväll med pizza och godis:)



Nu har vi kört igång med både vattengympa och motionsgympan. Vi är 6 st i min grupp som har fördelat upp ledarskapet i motionsgympan. Jag kommer att hålla i 1 konditionslåt(hopp) och 1 styrkelåt(armar, axlar och bröst). Nedvarvning och stretching kommer vi ha på slutet gemensamt. 45 min ska passet vara totalt. Så nu är jag i full rulle med att leta låtar, räkna bmp och hitta övningar som passar:) Om det så bara vore passet som skulle planeras..nehejdå här ska skrivas musikanalys och ritas gubbar å hej å hå. Men kul äre:) Vattengympan ska också vara 45 min och då kommer vi vara i samma grupper. Här kommer man få tänka om lite, eftersom rörelserna påverkas på ett helt annat sätt i vattnet. Mitt uppe i allt ska vi även ha en muntlig redovisning med gruppen i 25 min. Filmas ska det göras också...det gör det hela MYCKET värre. PLUS att lilla jag hade feber en dag så jag missade 1 fjuttig liten föreläsning...jaa men visst....skriv 1 dataskriven sida om boken Tala väl..BINGO...har ju all tid i världen liksom, NOT! Är det en obligatorisk föreläsning så SKRIV det på schemat snälla...då hade jag proppat i min 10 alvedon och kommit dit. Är sjuk 1 gång på hela året(peppar peppar ta i trä) och då ska jag behöva skriva en massa extra grejer. Sen finns det en del som ofta är borta på andra föreläsningar...har dom fått nått extra att göra mån tro?? Aja nu kör jag järnet sista veckorna som är kvar....hohohohohho!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det fixar du gumman.Ge järnet som sagt.Puss.

2010-05-12 @ 09:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0