Jonatan 22 år!

Förra tisdagen kom Jorge och hämtade mig här i Hällefors, är nämligen så att det numera bara går en buss på tisdagar, och det är kl 11. Då hade jag föreläsning såklart, skönt iaf att få åka bil hem:) Plugg blev det hemma, men även firande av Jonatans födelsedag, lite i förskott:) Paket och tårta hade vi fixat till lille böbben på 22 års-dagen:)


Bowling med några postisar i fredags, tyvärr va det inte många som kunde va med denna gången:( Vi avslutade kvällen hemma hos Göran i baren, gött:) Jag som inte tycker om whiskey. Prova choklad och varm whiskey, de va gott de:)

Efter många dagar hemma är jag tillbaks i Hällefors igen och pluggar för fullt. Igår dukade vi upp och förberedde för den kinesiska matlagningen imorgon. Ska bli spännande och se vad vi ska laga för smaskens:) Börjar bli klar med PM 1 nu också som ska vara inne på fredag. Då det är inlämnat är det bara att sätta igång med PM 2. Efter det plugga till tenta, och tillsist seminarium. Mycket just nu. 4 veckor kvar...sen ligger vi på playan:)

4 veckor...nejnej det är ju faktiskt bara 3 veckor och 2 dagar kvar:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0