Julmarknad i Grythyttan

Igår va vi på en liten julmarknad. Kom hem med lite fynd:) En tomte med väldans långt skägg samt en påse med Lokas kärlekste. Delade även alla tre och köpte en glögg med smak av saffran och choklad och en extra fin chokladkaka:) Gött!!




Kvällen bjöd på middag hos Ylva. Det blev tacopaj..mmm så gott!





Idag har jag och Ylva skrivit på PM 2, tycker vi har varit duktiga men imorgon måste vi nog vara ännu duktigare!!!!:) För vill bli av med denna uppgiften...fyyy..min hjärna har redan gått på semester...den fattar inte att det är 2 veckor och 4 dagar left innan den får lägga av såhär..Skärpning!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie , ESS Foto

Åh va mysigt!

Nu längtar jag efter jul i Hällefors!

Nu har jag förresten också börjat blogga :)

Kolla in!

Kram Emelie

2010-11-30 @ 00:00:19
URL: http://essfoto.blogg.se/
Postat av: Mamma o Pappa

Vad mysigt det ser ut. Härligt med lite snö när det är adventstider och julmarknad. Puss.

2010-12-01 @ 08:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0