Örebro!

I fredags hade vi examination i kinesisk tuina-massage och kinesisk ansiktbehandling. Det gick bra:) Lämnade även in det skriftliga arbetet, får hålla tummarna att det också går vägen. I fredagskväll kom Jorge hit. Tacos och tv-mys såklart i vanlig ordning:) På lördagen åkte vi iväg till Örebro. Hoppade in och hälsade på Paula och Tony, och fick oss lite frukost:) Medans Tony och hans far fortsatte med att lägga nytt golv i sovrummet hängde Paula med oss till Marieberg-köpcentrum. Och tänka sig...för en gångs skull köpte jag ingenting..ingenting..eller jo förresten, köpte ju papper till skrivaren, men guud så tråkigt..det räknas inte:) Och andra sidan mycket bra för min plånbok med tanke på att jag ska till Göteborg på torsdag och hälsa på Ylle, samt att BALI närmar sig:)

Ny delkurs började i måndags, den kinesiska måltiden. Ska bli mycket spännande att ta del av det kinesiska köket och läsa en massa om deras kostlära. Det är inte bara ska jag säga, ojoj vilken annorlunda kostlära det österländska perspektivet är mot det västerländska. Väldans intressant. Kommer ha 2 skrivuppgifter, 1 tenta och 1 seminarium...Gahhh...

Äntligen har mitt hår börjat växa lite nu när det blivit mörkt. Nu kan jag ha rosett-frisyren:)



Efter träningen blev det middag hos Ellen. Tomatsoppa med pasta i, och chokladpudding med grädde och jordgubbar till efterrätt. Gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0