Filipstad!

Nu har jag varit sådär lat igen och inte orkat skriva..skärpning! Vad har hänt...hmm...

Helgen hemma träffade jag tjejerna, vi käkade gott på tuppen och avslutade med spelkväll hos Lorina:)




Bullbak med Sanna, smaskens!!:)




Hejdå-fika för mami och papi som nu befinner sig ute på deras jordenrunt-resa. Dom har nu varit i Kina och är just nu i Vietnam.




Firande av Jonatans födelsedag lite sådär 5 veckor tidigare. Fast jag och Emilia kommer fira dig senare:)





Väl tillbaks i Hällefors, men de va inte länge, för i helgen va jag hemma igen. Vaccination i Karlstad på fredagen, så nu är jag redo för Bali. Påfyllning av Hepatit B, så nu är jag skyddat i 30 år tror ja de va:) Annars blev det en mycket lugn helg. Jag och Jorge tittade till Jonatan och Emilia ensamna i det stora huset..hehe..nedå de går så fint så. Vi lagade lite thaimat ihop, mycket gott.

Annars är jag nu tillbaks i Hällefors och en massa plugg väntar mig, blir kvar här över helgen iaf. Efter lite ändring i vårt grupparbete som vi fick tillbaks fick vi VG, wihoo! Så i helgen ska jag ägna mig åt nästa inlämning. Fönsterbyte har de fixat i min lägenhet också....guud så bra...nu slipper jag putsa fönstren också...så rena och fina såå..höhö;)

Idag har vi haft Tai chi i skolan...och tränar för övrigt en massa på den kinesiska tuina-massagen och ansiktsbehandlingen. En tripp till Filipstad fick det bli idag också med tjejerna, trevligt satt! Köpte mig en keramik-grej som det står gräslök på..vad jag ska med den till? Ingen aning. Gräslök är ju gott, men hur ofta äter man det liksom..haha..jaja den kostade 8 kr och några kronor går ju till fattiga stackare någonstanns i världen...för detta var nämligen på Eriks Hjälpen. Va ju inte så mycket att fundera på egentligen...Dagens goda gärning:) Gick i lite andra affärer också..hehe..2 filmer hamnade visst i min påse också..oops! Sen har jag beställt 2 stycken väldans söta krukor, som jag ska skaffa peruker till sen:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0