Box & Kick

Efter en smaklig måltid är jag nu mätt och belåten. En titt in i ugnen kanske:) Idag blev det kyckling, potatis, morötter och rödlök. Till detta lite creme fraiche med vitlök i..gott gott!




Snart ska jag iväg på ett box & kickpass...kommer bli tufft om det är lika hårt som sist..  men bra start på träningen:)

Kan knappt vänta till ikväll vid 10. Då ska jag slå på tvn och titta på "Lite sällskap" och få mig ett gott skratt. Säfflefolket missa inte detta;)

Imorgon är det skola igen...och efter skolan ska jag göra något...men va det är får ni veta imorgon:)

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Precis samma middag åt vi fast idag ;) Mums så gott!

2010-09-12 @ 12:24:27
URL: http://familjenlinder.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0