Ny vecka!

Igår hade vi långdag i skolan. En massa teori på morgonen som fortfarande känns som en enda röra, och efter lunch träning på delfinkraftens qigong som jag tror börjar sätta sig någorlunda där uppe i dom små grå:)

Igår slog vi även på stort och gick på både Box & Kick pass och Yoga. 2 h 15 min träning, dä ni. Ni kollar väl bara på programmet Lite Sällskap där hemma, asså jag har nog aldrig skratta så mycket av ett program någonsin, skrattar verkligen åt allt. Dessa Säfflebor..hahaha!!

Idag började dagen med teori i 3 timmar sen åkte vi och käkade pastasallad på fiket i Hyttan, så gott! Ikväll blir det Styrka "pump".



Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, jag ser ut som en tvättäkta nörd. Kul :D

2010-09-14 @ 17:49:25
URL: http://elloen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0