Säfflemarten!

Kom till Säffle ganska tidigt i onsdags. Åkte med Marion från Grythyttan, släppte av Marika i Kristinehamn och fortsatte sedan mot Karlstad. Perfekt att jag kunde åka med där. För dessa busstiderna blir man ju tokig på. Mamma va snäller och kom och hämtade mig vid Bergvik och vi åkte hemåt:) Resten av onsdagskvällen spenderades i soffan!!

Torsdagen fick jag ett väldigt roligt besked, eller inte...jag hade fått för mycket i lön från posten. Jag va sjuk två dagar i somras och en av de dagarna hade jag fått lön för..å det ska jag ju inte ha även om de va nice:) Så istället för att behöva betala tillbaks så hoppade jag in och jobbade. Men endast 2 timmar, Ryno va snäller:) På kvällen blev det ett friskis&svettis pass, roligt att gympa i Säffle igen med alla bekanta ansikten:)

Idag har jag, mamma och pappa varit och strosat på marten. Jonatan jobbade och Emilia jobbade på Holgers Konditori, så där va vi och fikade efter att vi shoppat lite. Jag köpte ingenting på marten, men hittade en väldans fin blus på Lindex, riktigt nöjd med mitt köp:) Titt se grann!!



Blus  - 57% Viskos,43% Bomull

Efter att ha gett mamma en helkroppsmassage, handlat tacos och andra godsaker till kvällen, intar vi snart soffläge och bara myser oss igenom fredagskvällen, inga fel där inte!!

Imorgon ska jag upp och hoppa ur sängen i tid, för då ska jag och mamma på ett friskispass kl 11. Skönt att det är så tidigt!! Kvällen bjuder på festligheter:)

Trevlig helg på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0