Marknad

Qigong och en massa teori har vi ägnat denna veckan åt i skolan, och imorgon fortsätter det. Det är hel del att hinna lära sig innan det är examination i tvagning och meridianmassage samt qigong. Sen ska även inlämningen av case-rapporten vara inne den 1 oktober, och den ska vara mellan 3-5 sidor dataskrivet.

Annars har veckan bestått av träning. Varje dag har jag tränat förutom igår, då hade jag en vilodag:) Ikväll blir det träning igen:) Tänkte att jag ska försöka med att träna 6 dagar i veckan.

Middag hos Ellen i onsdags. Tacogratäng, mycket gott!



Jorge kom i fredags ♥
Igår gick vi en sväng på marknaden. Blev lite shopping. 12 strumpor för 100 kr, en brödkorg och 4 olika påsar med teer: Polka, exotiskt, solnedgång och grönt & gott! Jorge köpte renkorv och munkar:) Spelade på chokladhjul 2 gånger och båda gångerna va vi ETT nummer ifrån att vinna en sån stoooor kartong. Kanske va bäst iaf, jag som ska träna så mycket nu. Jaja, lite surt ändå. Derby div 6 mellan Grythyttan-Hällefors va vi och kikade lite på också innan vi åkte och handlade mysmat och hyrde film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0